bad hairday.

Var som sagt hos frissan i lördags. Började bra, fick en tid direkt. Stolen där man sitter i när de tvättar håret på en var en massagestol, inte helt fel.
30 minuter senare gick jag därifrån med minst 5 cm kortare hår och halv blött.
Hela mitt hår är förstör!!! jag sa på tydlig engelska 1,5 cm!! vad är grejen med att klippa av hela mitt hår?

Inte nog med det, när jag kom hem färgade jag håret. När det var dags att tvätta ur det fanns det inte en droppe vatten i hela huset! jätte kul, det var verkligen min dag!!

Jobbade ett kort pass idag 12-17. Efter det åkte jag ner till oxford och shoppade lite (o)nödvändigheter.
Magen skriker efter mat, vill att min älskling ska komma hem från jobbet nu och laga mat åt mig :)

puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0