weekend.

I fredags när vi slutade jobbet åkte vi till en pub ute i Cammen town (stavning??). En jätte stor, sån där "engelsk" pub. Var inte där så jätte länge eftersom Sammy jobbade öppning igår. Men trevligt var det (:
Igår slutade vi båda kl 22 så vi åkte hem och åt mat, tog ett långt bad med ansiktsmask och bara tog det lugnt.

Idag har jag min ända lediga dag, så himla skönt!
Vaknade för en timme sen och har precis tagit en dusch. Nu blir det till att städa eftersom det ser ut som ett bombnerslag. vet inte hur vi lyckas, hur ofta vi än städar ser det lika hemskt ut dagen efter...
Ikväll när baby slutar ska vi gå på bio, om det finns nån bra film (: söndagsmys!

xoxo








Kommentarer
Postat av: Emma

tror det stavas camden ;)

ska dra med dig dit lördagen när jag är hos dig, camden market, underbart ställe!

2011-02-09 @ 16:06:14
Postat av: johanna

haha aa så stavas det -:p aa jag vet, riktigt nice :)

2011-02-10 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0