härliga söndag.

Imorse efter alldeles för några timmars sömn åkte vi iväg till Edgward road och fikade med sammys kompis och hans flickvän. jätte trevliga!
Hon berättade hur jag öppnar bankkonto här och massa sånna saker.
(om allt vore lika lätt som i sverige ändå haha)
Sen fick jag massa webbadresser till jobbsidor här i london.

Så nu ska jag ta tummen ur arslet och fixa allt det här!
Börjar imorgon med att ringa till Jobcenter och fixa NI number och posta iväg tescosaken.
För att öppna ett konto här måste man tydligen ta med ett brev som är postat till adressen jag bor på här. Men ingenting kommer ju hit av min post så då måste jag skicka iväg sånt där bli medlem i Tesco clubcard. hahah (:
så skickar dom hem kortet och då har jag mitt kuvert sen (: yey...

nu; desperate housewives och hänga tvätt :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0