check!

Klockan ringde 8 imorse, en riktig plåga att gå upp då.. Va en evighet sen jag gick upp innan 9.30 haha...
Tog bussen till Tooting road, hade tid 10.15 hos jobcenter. Var lite små nervös innan att de skulle ställa 100 frågor som jag inte fattade någonting av, men allt gick galant (:
så om några veckor får jag äntligen mitt NI nummer!

Sen åkte vi till Clapham och strosade lite. Kanon väder idag, 14 grader sol (: gillas starkt!
Syndade 2 par skor och ett par leggins (: är helt kär i skorna, 15 pund. som hittat!!

Åkte till jobbet kl 17, men det blev inget jobbpass för min chef är )/#&%(#)")¤)%=)%#".
Så fick välja att komma tillbaka 20 eller ta ledigt idag. pffft.....
vill säga massa fula saker egentligen, fast min ilska har gått över nu.. :P





Kommentarer
Postat av: liinduuuus

Aaaaaaa men dra mih baklänges :O

Fy fan va snygga dom stövlarna på kortet va !!!aviiiiis

Love !

2011-02-24 @ 21:58:05
Postat av: johanna

jag veet, as snygga! snyggare i verkligheten tillomed (: 150 kr, som hittat :P



love uu <3

2011-02-24 @ 22:07:46
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0