@uppsala.

Har haft en jätte mysig vecka här hemma i Uppsala.
I onsdags träffade jag Julia för lunch och shopping. Sen på kvällen mötte jag Jossan så gick vi och åt 2 rätters på Alexander. Avslutade med en liten utgång på Etage. Finfina tjejer!!!

I torsdags efter ett snabbt sjukhusbesök åkte jag till Västerås och träffade min bästa vän! Tog en långpromenad och bara va hemma, mös och pratade en massa. Tog igen all tid som vi hade missat..
Ååh vad jag kommer att sakna er igen!

Åkte hem en snabbis igår och sen direkt till Sandras lya innan vi knallade till Julle.
Där vankades det tjejmiddag och mys, riktigt trevligt! (:
Sen blev det lite utgång, men uppsalas uteställen är inte mycket att hänga i julgranen så jag stannade inte så länge..




















Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa till tjejmiddagar: http://slaventommy.blogspot.com

2011-04-18 @ 20:30:28
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0