letar för fullt.

Ända sen jag kom tillbaka från Sverige i måndags har jag haft fullt upp med både jobb och leta boende. Eftersom vi mer eller mindre är utkörda härifrån?!?

Igår var vi och kollade på ett rum i East Acton. Området var jätte fint, men rummet var för litet och hyran för hög så det blev inget...
Idag var vi i clapham och kollade runt lite, ringde på ett rum där och ska åka dit och kolla kl 10 imorgon bitti.
Sen var vi och kollade på ett rum här i Vauxhall som vi gillade. Hyfsat billigt och så..
Nu väntar jag bara på att han ska ringa mig, så vi ska antagligen ta det.. Skönt att inte behöva flytta alla saker tvärs över halva london :P

Nu ska jag iväg och jobba ett kortis pass.
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0