hostel 63.

Vi har det super bra har i london! Just nu bor vi pa ett sunkigt hostel i Bayswater. Delar rum med 2 tyska tjejer just nu. Bor jatte nara Hyde Park, jatte mysigt att promenera dar. Skit mycket faglar, sakert 50 svanar och massa andra haha. Blir lite fagelradd nar man gar forbi dom....

De 2 forsta dagarna levde vi Sex and the city liv hahah, shoppade, fikade och levde livet.
Andra dagen sprang ett jobb pa oss. Nu jobbar bade Elin och jag pa en resturang, La Cabana. Ska ivag pa min andra jobb dag nu, 17-00.30.

Ikvall ska vi pa maskerad hos en svensk jobbarkompis, ska bli riktigt kul!
Annars leker livet, Primark ar som att vara i 7e himlen.

Jaja, hoppas ni har det bra dar hemma i Sveriget!!
kram pa er!

Kommentarer
Postat av: emma

å primark är underbart ! hur länge tror du att du blir kvar där borta? tänkte om det finns någon möjlighet att komma ner och shoppa lite nån helg :) ?

2010-09-26 @ 18:55:27
Postat av: syster

shit vilket flyt ni har :D du måste skriva mer och berätta hur ni har det och vad ni gör på jobbet :D <3<3

2010-09-26 @ 19:41:39
Postat av: johanna

jag vet inte, men det blir nog ett bra tag hoppas jag eftersom vi har jobb nu. nu letar vi bara lagenhet. nar vi har skaffat det ar det bara att komma!! skulle va jatte kul!

2010-09-27 @ 00:54:45
URL: http://johannalinder.blogg.se/
Postat av: emma

men vi kan ju höras av när ni börjar hitta er en lägenhet, så planerar vi in en helg :) skulle vara jätte kul att komma ! :D

2010-09-28 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0