bayswater.

Blev ingen maskerad igar, trakigt nog. vi kom for sent haha... men vi harjade anda med andra ord.
imorse nar jag vaknade insag jag att jag hade mina klader pa mig och EN sko, och da undrade jag varfor tog jag inte av bada skorna! hahaha, funny!!

idag har vi inte gjort so mycket.. vaknade halv 2, helt doda.. Elin jobbar ikvall och jag ar off..
nu pa kvallen va jag pa en english pub med josef och ali, va livemusic dar. och fan va bra dom va! helt amazing!!!
Nu sitter jag har pa mitt stammisstalle och tar det lugnt med grabbarna grus!
vantar pa att elin ska komma och halla mig sallskap nar hon slutar jobba..

i hope sweden is cold now, becouse here it soooo cold! XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0