the life in london.

Tiden gar so fort, har redan varit har i 3 veckor nu!
Kanns jatte bra. men jag saknar svensk mat valdigt mycket. nar man gar och handlar finns det mest konstigheter, sa vi ater ute ganska mycket.
varan chef ager 2 resturanger och vi ater och dricker gratis, sa det ar schyst!

Om dagarna hinner man inte gora sa mycket, jobbar mest. dom dagarna jag ar ledig sa jobbar elin, vilket ar trakigt! men nat som jag tycker om att gora nar jag ar ledig ar att strosa runt pa Primark (elin hatar det hahah)

Nu i helgen som var va vi hemma hos Agnes, min svenska kollega, och hade en riktig tjejkvall. drack vin och bara pratade massa skit!
man traffar ganska mycket svenska personer har. igar nar jag vantade pa bussen traffade jag en svensk kille som jag bytte nummer har, maste lara kanna lite mer folk.
har ocksa traffat 2 jatte trevliga canadensare, men trakigt nog akte dom hem igar.

men tro mig, alla folk ar inte trevliga har!
pa bussarna ar folk som gamar, puttas, trangs och svar.. haha

nu ska jag kila och ata nat innan jag borjar jobba..
take care people!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag? :)

2010-10-12 @ 17:03:02
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: luffi

Hey!



Hoppas jag inte stör! och hoppas allt är bra med dig, kika gärna in mitt senaste inlägg. Vore trevligt! Kram Luffi

2010-10-12 @ 17:35:18
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Erik

nice blogg :)



kika in på min för grymma modetips!

2010-10-12 @ 17:45:42
URL: http://erikthorell.blogg.se/
Postat av: emma

åh primark!! messade dig häromdagen, men du kanske har ett annat nummer nu? skrev iaf att vi kanske kunde kolla upp någon helg som passar båda att jag kommer ner :) ? skulle vara jätte kul att se hur ni har det, och så kan jag ju ta med lite svenska läckerheter till er ;) mohaha.

Ta hand om dig :D

2010-10-12 @ 21:41:34
Postat av: Julia

Vad bra att du har det bra gumman :D är lite avundsjuk faktiskt!

2010-10-13 @ 20:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0