update from londontown.

Good morning!

Tiden gar sa himla fort, har redan vart har i 1,5 manad och livet flyter pa bra!
Ska antagligen flytta ut fran varan lagenhet sa smaning om, eftersom den ar sa javla dyr.

Elin har slutat jobba pa Cabana och ar nu arbetslos, jobbigt lage. Jag sliter pa dar och trivs. Varan ena chef ar valdigt speciell men som tur ar har jag inte rakat ut for nat av hans raseriutbrott, vilket jag ar valdigt glad over hahaha...

Kommer inte ihag vad jag har gjort sen sist jag skrev.
Har tillbringat mina senaste 7 natter hos Sammy i Vauxhall. Han jobbar som kock pa mitt jobb och ar varldens goaste kille.

Nu ar julpyntet i fullgang har i London, overfullt overallt. Oxford street ar sa himla fint nu nar det ar morkt ute, lyser om hela gatan. Mysigt!

Nu ska jag ivag till jobbet strax, jobbar 13-21. Ett valdigt skont pass..
Haller tummarna att jag har lite mer tur med bussarna, vet inte varfor men jag har alltid en javla otur hahah..

kram pa er dar hemma!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh jag kan tänka mig att julpyntet är mysigt!! Ska du fira jul där? :)

2010-11-08 @ 18:28:17
Postat av: Emma

Och nu är det inte så länge kvar tills jag kommer :) ska bli kul och träffa dig och hoppas få träffa på din prins :) men visst va du ledig den helgen? Puss och kram på dig!

2010-11-12 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0