kaos i london.

I onsdags var bade jag och Sammy lediga. Framat kvallen skulle vi aka in till Picadilly, men vagen var avstangd sa vi fick ta en promenad istallet.
Haha det var kaos pa gatorna. Folk demostrerade och det var poliser overallt. (ratt coolt att det finns ridande poliser har tycker jag haha)
vet inte riktigt vad allt det dar handlar om exakt, men det ar nanting att dom ska hoja priserna pa studier eller nat sant har jag for mig att nan sa....

igar blev det bara jobb och samma idag, borjar kl 8 sa ska ta och kila ivag snart.. :)




sahar sag det ut overallt.



fick ett ryck och klippte lugg haha



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad söt du är med lugg!Ja, jag tror de demonstrerade mot höjda studieavgifter. Kramar

2010-11-27 @ 22:22:35
Postat av: johanna

haha aa det va det jag menade, lite klumpigt formulerat..

tack mamma :) kramar

2010-11-29 @ 17:39:00
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0