finbesok i londontown.

Har haft mamma och pappa pa besok har sen i torsdags.
Nu har de sett hur jag bor och vart jag jobbar. sen har vi strosat lite pa Oxford street, men fan sa mycket folk det ar!!
Igar akte vi pa sightseen runt i london, dock va jag sa trott sa jag somnade. Sen akte vi bat pa Themsen och avslutade kvallen med att ga och se musikalen Grease.
Den var grymt bra!! Helt klart sevard. Skulle vilja se Michel Jackson ocksa, far dra med mig nan pa den. Emma?? ;)

Nu ska jag kila bort till Oxford street en svang innan jag borjar jobba.
Ar inte sa taggad efter att ha vart ledig i 3 dagar nu :p haha..

see ya!
xxx












Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är lätt på att se MJ konsert :D

2010-11-18 @ 18:11:55
Postat av: syster

shit vad den 3 bilden var snygg på dig!!! ar det din kille??:)

2010-11-30 @ 10:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0