torsdag.

Kvällen började bra hemma hos jessica med lite förkrök och våghals, ytterst trevligt :]
sen drog vi ner på stan och tog några öl på baren baren.

så skulle jag ta sista bussen till storvreta och åka hem till danne och sova.
hoppar av på helt fel ställe och det var ju ingen som kunde förklara vägen ordentligt så man fattade nånting hahaha. irrade omkring i 1,5 timme och sen var jag på rätt väg så kom han och roffe ut och mötte mig.
då var man ju bokstavligen en isbit, hemskheter hjahahaha..

blev inte så mkt sömn i natt, somnade väl halv 8 imorse, vaknade halv 10.
kunde icke sova, frös som en jävla idiot.

nu är jag iallafall hemma, börjar jobba om en timme.. orkar inte idag, vill bara krypa ner i sängen :]
ska ut och ta en cigg nu och tvätta bort mitt äckliga smink hahahah usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0