söndag.

Igår drog vi på nån fest utanför knivsta, som visade sig vara världens ände!
hade trevligt ibörjan men sen blev det bara öööh aa..
så jag skulle försöka ta mig hem på nåt sätt. fick inte tag på nån som kunde skjutsa mig, så jag fick ta en taxi.
och då märkte jag verkligen att jag va i världens ände hahahah, typ ingen visste vart det låg.
efter många om och men kom taxin, och han som körde var nog världens trevligaste chaffis :]
fick rabatt också hahahah, lyckat!
men hem kom jag :]

har legat i sängen typ hela dagen idag, är ledig idag till på köpet. och det var mer än behövlig kände jag :]

ikväll blir det biomys med min syster och viccan, det blir luftslottet som sprängdes.
sen åker jag till viccan och myser med henne inatt :]










Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Okej :) men skönt de ra!

2010-01-03 @ 20:08:49
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0