måndag.

I fredags hade vi skit trevligt. Först va vi hemma hos viccan, carro och anna kom dit också, super kul :]
sen åkte vi ner på stan och gick till Firman.
Jag och viccan gick vidare till Pitchers efter ett tag och träffa några andra.
Avslutade kvällen med massa tjafs på bussen hahaha, sen åkte jag och viccan hem till henne och blev utelåsta i 40 minuter pga. glömda nycklar hahaha..
Vissa andra fick ju gå till storvreta, inte mer än rätt det :] kan dom känna lite medlidande till mig från i onsdags hahahah, usch! :D

sen har jag bara jobbat massa, typ hela helgen..
igår vågade jag mig ut i kylan och åkte och tog ett glas vin med några..
blev otaggad och trött av det här jävla vädret, så åkte hem lika snabbt typ..
fast fick skjuts hem av några odrägliga typer hahahah. skämt åt sido!

nu ska jag krypa ner i ett varmt bad innan jag fryser ihjäl, och sen knalla iväg till jobbet.. :]

och pallar inte börja skolan imorn! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0