fredag.

I onsdags ringde viccan och övertalade mig att följa med ut. Slutade jobba kl 9 så det va bara att knalla hem och byta kläder och dra in till stan sen..
Va segt i början eftersom jag hatar att gå ut nykter hahaha..
Men med tiden blev allt jätte bra, förutom mitt konto ;] hade as kul iallafall!
som vanligt tappade vi bort varann och när det stängde så kom inte jag hem på nåt vis. och ingen ville hämta mig pga. den där jävla snön..
fick ta taxi hem, så jävla ovärt hah!

Igår hade vi möte på jobbet, och sen körde jag ett jobbpass också.
Idag är första dagen den här veckan som jag är ledig, och det ska utnyttjas till max!
Ska in till stan nu och betala handpenningen till resan och äta lunch med min älsklings räka :]
Kvällen bjuder på trevligheter också! kanon! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0