alkolås!!!!

Hade en jätte trevlig dag på stan med Räkan! Käkade lunch på Rififi och gick och shoppade lite :]
Sen åkte vi hem till henne och tog en powernap innan vi satte lite fart.
Käkade as god middag där och senare drog vi till Gottsunda för lite partaj, trevligt!

Tog taxi ner på stan och skulle in på Kalas. Ja självklart fick jag inte komma in, dom tyckte jag va för full :S eeeeh???? (fick förklaringen imorse att dom trodde jag hade tagit droger????)
Så där slutade min kväll, svamlade runt på stan och träffade nån tjej som skjutsade hem mig, vilken jävla ängel!
Annars hade det väl slutat att jag deckade nånstans eller nåt hahaha..

Och jag önskar att jag hade alkolås på min mobil. Har en tendens att ringa lite för många samtal som inte är så roliga dagen efter :]

Nu ska jag kila till jobbet :] puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0