jag ar helt sald...

har haft en riktigt skon dag idag. bade jag och sammy va lediga idag sa vi lag och degade i sangen ett bra tag.
sen gick vi upp och tog ett langt mysigt bad som dessvarre inte var sa varmt hahah..

vid 5 tiden knallade vi bort och kollade pa en annan flat som vi ska flytta till sa smaningom.
och jag blev helt sald pa den. jatte mysig, mycket storre an den vi har nu, och vilken sang!!!! jatte fint och rent kok.
allt ar battre an det vi har nu. flaten vi har nu ar bra om man bor sjalv, absolut inte 2 stycken. jatte litet och med bara en 90 sang. dar ligger vi och trangs och puttar ut varann pa natterna hahaha..

avslutade dagen med en shoppingrunda pa primark. yeeey! sjunde himlen haha ;)
nu vantar jag pa att min alskling ska komma hem med mat :) mumma!!!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0