8 december.

Dagarna rullar pa har fort som fan. Om 13 dagar aker jag hem till Sverige i 8 dagar, langtar jatte mycket!
Ska bli sa kul att traffa alla. Och jag saknar min lilla kissemiss dar hemma!
Elin akte hem igar och hon stannar hemma i ca. 1 manad..

I lordags strosade jag runt pa Oxford Street med Agnes och Elin och inhandlade lite julklappar.

Igar jobbade jag 17-00.30. Nar jag slutade akte jag hem, hade en valdans otur med bussarna. Stod ute och fros i 30 min och vantade pa bussen i Marble Arch.
Nar jag val kom hem till Vauxhall kom min fina och motte mig. Hemma hade han gjort jatte mysigt. Stadat, tant ljus och gjort varmt te. Uppskattades till max med andra ord, sa sakta men sakert tinade jag upp med massa mys. :)

Idag jobbar han till 20 och jag ar ledig.
Ska ga och kopa lite frukost nu och sen ska jag aka till Europas storsta shoppingcenter, Westfield.
Det ar na enormt, nastan svart att hitta ut darifran hahah..

jaja, see ya! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0