23 dec.

Njuter för fullt över att vara hemma och äta hemlagad svensk mat!?!
Tror jag har ätit hemlagat typ 3 gånger sen jag flyttade till London, inte OK!!

Igår tillbringade jag dagen på stan med Julia och Sandra. Käkade på Cupido och kikade runt på stan, men fan så kallt det var! euw...
men det var riktigt kul att träffa dom efter 3 månader :)

Idag kilade jag ner på Vigmund och hälsade på mitt gamla jobb, och gud vad jag saknar det!!!
Sen har jag bara varit hemma och umgåtts med mamma ó pappa, bakat julgodis och sovit såklart.
Hatar det, jag är trött konstant. Känns som jag bara sover och sover.

Nu ska jag ut på en cigg och sen krypa ner i sängen och kika på nån film eller nåt..
God Jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0