riktigt nice!! :)

I fredags låg jag och viccan i stadsparken och stekte. vädret har ju varit underbart hela helgen :)
Sen drog vi en snabbrunda på stan. Kvällen erbjöd lite förkrök i gottsunda sen drog några ner på stan och körde en krogrunda.

Vaknade upp brevid F efter att ha sovit i 3 timmar. En förjävlig bakfylla och inga cigaretter, hmmm..
Kilade ner till systers jobb och norpa några av henne.
Det blev till att chilla på altan med litervis med vatten. Vid 2 åkte vi ner på stan och käkade och satt vid ån hela dagen, super mysigt :)
Vid 8 drog han hem till Sthlm igen och jag drog hem. Deckade skit tidigt hahah..

Idag har jag bara legat och stekt i solen, med piggelinglass och skvallertidningar och ciggaretter. Super skönt :)
Nu ska jag ut och lägga mig igen och sola, syster har kommit och gjort mig sällskap :) Stackarn har brännt sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0