kryssningen vart lyckad men spårad.

Kryssningen vart lyckad!
Det blev kareoke, dans, trevligt folk och massa alkohol. Lite för mycket blev det tillochmed.
Med andra ord spårade det på slutet och jag har lyckats ha bort både min mobil och min väska med alla grejer i så det känns mindre bra haha!

På torsdagen när man skulle till rökrummet och ta en cigg och en rundvandring på båten så var det en hel del folk som ba men hej o börja snacka. Då var det lite såhär, jaha oj då träffades vi igår också? hahaha!
Medans resten av folket låg och sov gick jag ner till baren med några trevliga personer och kollade på dans med Toni Irving och drack lite öl.

På bussen hem mådde man allt annat än bra.
Kul, min ipod försvann också eftersom den låg i väskan. Och jag hatar att åka buss utan musik. Så hur ska jag klara mig? Hahahah.

Bilderna får väl tala för sig :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0