say hello to anja p!

I lördags åkte vi upp till dalarna för att spendera dagen på ett par skidor. det lilla patrasket var då jag, elin, linda och jonatan.
Jag tror inte jag har åkt slalom sen jag gick i 7an, det är cirka 5 år sen. Men allt gick ju bra iallafall, kom hem helskinande med bara ett par vurpor i bagaget.
Nej det där är sånt som man vill göra flera gånger!!

Senare på kvällen styrde vi upp en utgång till etage. satt och förkrökade lite med e, a, r och je. riktigt trevligt.
sen bar det vidare då. kvällen var jätte lyckad förutom att den spåra i slutet som vanligt?!
Mötte upp A och hans kompisar vid burger king så tog vi taxi hem till han och deckade.
en omåttligt full johanna.
de lyckades få mig på bra humör iallafall :)

På söndagen vaknar jag 9 av att viccan ringde. somnade om och vi vaknade typ vid 1 igen.
låg i sängen och kollade på film halva dagen.
fyfan det va längesen jag mådde såhär dåligt dagen efter. bakfylla är inget jag tycker om!!
vid begav jag mig hemåt från sävja. det var ju inte direkt nåt bra väder, vilket gör en ganska deprimerad!!!

och nu har jag äntligen skrivit klart arbetsmiljö arbetet. i sista sekunden ..
beck om en timme, men det är tveksamt om jag håller mig vaken, är sjukt jävla trött :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0