jobbiga människa.

Hahah det finns en människa på min msn som är sååååå dryg!!!
Alltid samma frågor, alltid samma svar. "jag är bakfull" eller "nej jag sitter och dricker"
Börjar tröttna lite på den enformiga konversationen ..
I fortsättningen ska jag väl skriva först innan personen hinner skriva "jaaa jag vet attt du är bakfull"

Dagen har väl vart lite som den har.
Spelade innebandy på gympan, vilket va jävligt kul :D Va så himla längesen jag spelade!!
Dock har jag ingen kondition kvar :)
Efter gympan fick jag med mig ett stort skavsår under foten (så nu kan jag inte gå), ett svullet finger (nån vifta lite för mycket med sin klubba och nu kan jag inte skriva) och en halv nagel (alltså jag hitta inte en halv, utan jag har bara en halv kvar).

Jag tycker om att vara lite ironisk i det mesta!!
Nu ska jag sova tills rosing börjar, så jag kan få skratta lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0