back on track.

Har jobbat hela förra veckan, okej inte i onsdags!

I fredags körde vi på en utgång på Etage. Det vart riktigt lyckat!!
Först blev det lite förkrök hos Elin, sen rörde vi oss mot stadsparken där vi tog några öl med trevligt folk och sen mot Etage.
Vill gratulera till alla som inte hörde min eleganta sångröst där hahahah!
Sånna kvällar borde det bli fler av, det var bra från början till slut så att säga :)

Lika kul var det inte dagen efter. Kom hem vid 4, så började man jobba kl 8 sen.
När mamma väckte mig dagen efter så la jag in en komentar i mitt alkoholtillstånd "men kan inte patienterna komma hit då" sen somnade jag om.
Hela dagen var en riktig plåga :) Men den gick igenom.

Nu ska jag kolla på Beck och sova, börjar kl 7 imorn.
Tjingis!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0