vad hade jag förväntat mig?

Första dagen på praktiken gick väl bra.
Trodde jag skulle hamna på ett äldreboende men hamnade på ett dementboende eller vad man ska kalla det.
Var inte som jag hade förväntat mig, men det blir nog jätte bra.
De som jag jobbar med va trevliga, och det är alltid ett +.

Nu håller jag på att gå i taket, för ingenting fungerar.
Min tv funkar inte.
Min mobil har flippat ur, kan inte ta imot sms. (klarar mig inte utan telefon, det är som ett handikapp)

Det som fattas är att internet slutar fungera, bäst om stänga av burken innan det händer.
Kan lika gärna gå och lägga mig, har ändå ingengting att göra och det är ju alltid kul att va pigg imorn (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0