sista dagen

Ja och det suger hårt att det är sista dagen på lovet! Ser inte alls fram emot de tidiga mornarn :)

Filmen igår va riktigt bra! Helt klart sevärd.
Sen åkte vi hem till Linda och kollade på Hostel. Fyfan vilken äcklig film alltså, helt sjuk! De svetsade en kines i ansiktet så ögat bara hängde, sen klippte dom av det. Jaja, de va ju för fan inte ens mänskliga hahahah!
Sen satte vi på Saw 3 också, men som den person jag är somnar jag alltid i filmer (:

Nu sitter jag och skickar alla nyårs bilder till Elin, och det tar ju sin tid! orkning (;
Ska tvätta ur min hårinpackning snart och måla naglarna, men hur bra kommer det gå med endast 9 fingrar?
ha ha ha ha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0