sex and the city maraton

Igår efter praktiken åkte jag till min älskling i enköping. Vi gick och köpte massa gott och gick hem till henne och kollade på sex and the city boxen. Jag deckade vid 12, klart man är trött efter ett 9 timmars pass.
Jag sov hela natten och hon satt vaken och kollade vidare, så när jag vaknade sov hon som en stock.
ändå hann vi inte ens kolla på halva.
Den tjejen är helt underbar måste jag bara säga! :) (hoppas du läser det här linda)

Sen när jag satt på bussen hem kom Chris browns låt Superhuman upp på ipoden, får verkligen gåshud av den låten. Speciellt efter konserten.. Rihanna kan verkligen skratta sig lycklig! Om jag säger att jag inte är avundsjuk så juger jag (:

Nu ska jag lägga mig och kolla på ännu mer SATC, är trött som ett as fast jag har sovit i en evighet.
Ett jobbigt 9 timmars pass imorn också, med början klockan 7.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0