praktiken.

Praktiken rullar på. Tiden går så fort, har redan gått halva tiden.
Och vi har fått vinterkräksjukan på våran avdelning, inte lika kul! Håller tummarna att jag inte blir smittad..
Igår fick jag ta mitt livs första blodprov på en annan människa. Först va jag skit nervös, men det va inte så farligt som jag trodde.
Sjukskterskan sa det, nån gång måste ju va den första :)
Sen fick jag även ta blodtrycket, det va en helt annan sak att göra det i verkligheten än på en kompis i skolan.

Idag fick jag va med sjukgymnasten och sjukterapeften.
Sen fick jag även va i köket lite och hjälpa till. Kul och prova på lite allt möjligt!
Sen såg jag även något som jag kan titta på i framtiden.

Har jobb på G också efter praktiken. Det är nice :D

Blir inga nya bilder på ett tag eftersom min kamera gick sönder på Chris Brown konserten. Det suger!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0