knutmasso.

Igår, andra dagen på praktiken. Det gick bra och min mobil är äntligen fixad nu, ringde till kundtjänst.
Senare kom Viccan till mig, satt och kolla på massa gamla bilder på datan och dog av garv.
Det va lite tidsfördriv, sen kom Elin och Linda och hämtade upp oss.
Åkte ut till Gimo där det va Knutmasso. Men det va inte alls lika kul som det brukar va. Förra året va det as kul :D he he ..
Så vi åkte hem rätt fort igen, va väl hemma vid 11. Då deckade jag eftersom jag skulle upp halv 6 imorse.
När klockan var 2 vaknade jag av att jag mådde illa, spydde som en stucken gris. ä c k l i g t

Så nu kan jag inte praktisera idag, ringde till henne och hon sa att jag skulle va hemma imorn också.
På fredag är jag ledig, så nästa pass blir inte förens på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0