jag är tvungen att lyckönska mig själv för att jag lyckas

Klockan ringde som sagt var 7 imorse, och jag riktigt tvingade mig upp.
Gick till praktiken. När jag kom dit var inte A där som jag skulle jobba med idag, jag ba fan va skumt!
Och jag hade tappat lappen med tiderna där jag skulle jobba, men var nästan säker att jag skulle börja 8 idag och 3 imorn.
Sen såg jag på tavlan att jag började 3 idag. b r a   j o b b a t    j o h a n n a
Tur bara att det är så nära hem, annars hade jag blivit flyförbannad.
Så jag gick hem och sov igen, vaknade nyss. Och jag sov så jävla skönt!!
Ska tillbaka till praktiken vid 3 igen hahahah ..

Ibland känns det bara som att jag är för bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0