bra jobbat!

I fredags va jag hemma hos Elin och bara tog det lugnt. Gjorde tacogratäng som blev mer än lyckad! Sen kollade vi på Lets dance, spelade kort och bara va ..

Lördagen blev mer spårad. Elin kom och hämtade upp mig sen hämtade vi upp Viccan också. Åkte hem till hennes kusin i Gottsunda och förfestade lite.
Kvällen fortsatte, det blev massa dans och massa goda drinkar. Och många skratt, kanonkväll med ett par kanontjejer!
Sen träffade jag M där så knallade vi hem till han när det blev stägnings dags..
Kunde ha blivit ett bättre slut på kvällen.
Jag fick för mycket av det goda, vilket gör mig väldigt mycket för att visa mina känslor rätt tydligt hahah ..

haha spårad kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0