borta bra men hemma bäst

Första kvällen sen dagen innan julafton som jag sover hemma, eller är hemma huvudtaget. Har bara vart hemma korta sträckor, ska faktsikt bli skönt och bara dega i soffan hela kvällen idag.

Mitt jullov har varit jätte bra!
Den 30e åkte vi till Nyköping, där vi skulle fira nyår. Men  vi trivdes inte alls där nere, man kände sig ovälkommen på nåt sätt vilket inte är så kul!
Så på nyårsafton fick vi en impuls och drog till Göteborg till en av elins kompisar.
Och det är nog det bästa beslutet vi har tagit, det var värt varenda krona!

När vi kom dit färgade vi håret på varann och fixade oss. Körde en förfest där hemma och sen tog vi spårvagnen in till centrum.
Hahaha, det fanns inga sittplatser så vi fick stå. Jag på mina höga klackar, skit halt golv och alkohol i kroppen. Mina ben halkade åt olika håll. Elin va ju inte den ända som skratta precis, jag skratta så jag inte kunde resa mig upp.

Jaja sen gick vi till en krog som hette Bryggeriet. Och vi hade så jävla kul så det går inte ens att beskriva, även om det blev för mycket av det goda! ;)
På morgonen när vi vakna la jag in en komentar till elin. "synd bara att vi missa 12slaget"
men det gjorde vi ju inte, så hon fick sig ett gott skratt (:

På fredagen åkte vi tillbaka till uppsala. åkte genom örebro där vi planerade att stanna en natt men ingen va hemma så vi åkte hem till uppsala istället och gick ut på etage.
Riktigt lyckad kväll! :)

På lördagen åkte jag till Västerås med Linda och gick ut med hennes kompisar. Också en bra kväll! :)

Nu ska jag krypa ner i soffan med julmust (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0