2 gånger om

Jag skulle sova tidigt igår, tji fick jag. Inte blev det så. Alltid någon som skickar ett sms så blir man fast i ett sms maraton.
Så jag plågade mig upp imorse, låg och snoozade i en evighet. Skulle till tandläkarn halv 9 så pappa skjusade mig. Sen till praktiken.
Hela dagen gick galant!
Bakade sockerkaka som brukarna älskade. Kände mig lite som en mästerkock där skj.
Inte hann jag smaka själv, så när jag kom hem bakade jag en till här hemma.
Lät den stå inne i en halvtimme och då skulle jag hälla den uppochner på en tallrik. Kul att den var smet så det bara rann.
Hade i det som gick om satte in den igen i ugnen, när jag tog ut den en kvart senare var den torr och jävligt ful.
Fast lite god var den, iallafall överdelen (:

Nu har jag skrivit lite på mitt arbete om praktiken, känner mig duktig ändå!
Och det vore ett + om det sluta snöa. Det bokstavligen öser ner där ute. Bläää

Nu ska jag ta ett bad, kommer decka! Har måttligt ont i huvudet.
Och nu har jag ändrat så jag ska jobba imorn istället för på lördag.

Nu kör vi i helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0