sliten efter gårdagen.

Igår mötte jag upp Linda och Elin. Åkte hem till Micke och förfestade lite.
Mycket trevligt (:
Fortsatte festa i taxin ner till stan där vi gick in på Etage.
Sjöng tillochmed kareoke, vilket betyder att det blev lite för mycket av det goda hahah!
För ovanlighetens skull sjöng jag främling med Carola. Som aldrig annars ..

Sen spårade det lite.
M fick åka till sjukhuset, men kom tillbaka lika snabbt.
Vi åkte tillbaka till M igen, efter lite fyllekäk på Max.

När vi väl va där så skulle jag träffa A som också va ute.
Så jag gick till bussen, såklart hade den slutat gått. Så jag tog mig en nattlig promenad från ishallen till Max där han kom och hämtade upp mig med taxi.
Så åkte vi hem till han och sov. (:

Idag känner man sig inte lika pigg och fräsh!
Följde med han till sin kusin ett tag. Åkte hem och deckade i badet hahaha ..
Nu sitter jag och väntar på att Viccan och Victor ska komma och hämta upp mig.

Får se vad kvällen har att erbjuda idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0