negativperiod!?!?

Känns som jag är inne i nån slags negativ period nu. Är alltid skit trött och irriterad.
Eller trött är jag alltid men irriterad är jag i princip jämnt när jag är hemma..

Det var en kille som kom och hade föreläsning i skolan sista lektionen idag. Han berättade hur det va att va bög, hur det var och berätta för kompisarna och föräldrarna.
Tycker inte om föreläsningar, brukar va skittråkigt. Men han berättade på sånt roligt sätt, och skämtade och var allmänt rolig så det livade upp allt också.
Dock var jag så trött så ögonen höll på att åka igen flera gånger och jag skrattar åt allt när jag är trött. Naturligtvis hände det idag också, och jag kunde verkligen inte sluta hahah ..

Jaja ska sova ett tag nuuu :)



Kommentarer
Postat av: CALINEE

hahahaha du garvade fan ihjäl dig!

2009-02-25 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0