jag ska bli en turbanbärare nu

Igår hade jag och Viccan sån där myskväll. Bakade tacogratäng och kröp ner i soffan med massa filmer. Känns som man aldrig har en lugn stund längre, så det där va askalas!
Och nu är jag skit trött, jag är alltid det hur mycket jag än sover.
och man blir ännu tröttare av skolan, det är ju sånt jävla kackel i klassen. ibland undrar man om man har hamnat i en dagisklass eller något liknande ..

Lunchade med Johanna och Viccan på Cupido. Skolmaten är ju så gott som oätlig. De borde satsa mer på maten, man orkar ju ingenting om man går och är hungrig hela tiden och har skit långa skoldagar där man ska orka att sitta på en stol och bara lyssna ..

hittade som en stickad turban på Monki för 20 kr. den va riktigt snygg faktiskt!! så nu blir jag en turbanbärare tills snön och kylan är borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0