helgslutet.

I fredags efter praktiken mötte jag upp Viccan på stan och vi åkte hem till micke. Han hade lagat värsta goda middagen, potatisgratäng och fläskfile. mmmh .. as gott!
2 flaskor vin, så vi satt där och kollade på film, käkade och pimplade vin.
Senare på kvällen blev vi heltaggade så vi tog taxi till B där vi spenderade resten av kvällen med öl och goda drinkar.
Ovanligt mycket folk också, så det va nice!
Dock var det en person som chockade mig rejält hahahah!
åkte tillbaka till micke sen, slutet av kvällen är suddigt men jag och viccan åkte hem iallafall :) haha ..

Lördagen spenderade jag i sängen i princip hela dagen, hade sex and the city maraton med mig själv.
Jag va inte på topp om man säger så, + jag skulle upp tidigt idag och jobba.
Somnade mitt i Wallander igår, vaknade av mig idiotiska alarmsignal imorse vid halv 7.
Har hela tiden fått för mig att det är måndag idag :O

Nu sitter jag och pumpar Chris Brown på datan och väntar på Elin som komer hem från mora idag (:

Sen blir det inga bilder från kvällarna, kameran är på lagning nu iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Safi

vad söt du var på bilden <3 :D

2009-02-11 @ 21:42:40
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0