helgen.

Jaja, det blir nästan aldrig nån uppdatering på helgen.
Har knappt vart hemma ..
I fredags skulle vi ut och fira min syster som fyllde 21 på torsdagen. Först gick vi till Bowlaget och bowlade.
Det va jätte roligt, även om jag kom sist :| men det gick bra ett tag iallafall (;
Sen gick vi vidare till Etage, där det också va riktigt kul!
Kvällen slutade iallafall med att A kom och vi drog på efterfest.

Blev inte så mycket sova, på morgonen gick vi ut ur fel dörr så vi hamnade på innergården och ingen dörr gick att öppna. Så det va ju bara att klättra, vilket gick otroligt bra med is och höga klackar :)
Åkte hem till elin och deckade i några timmar.
Sen kom familjen och hämtade upp mig så åkte vi och bowlade (igen). Kom sist den här gången också hahaha, jag suger på bowling med andra ord :)

Senare på kvällen åkte jag och E ut till P i Örsundsbro. Hade trott att det skulle bli en lugn kväll.
Men vid 11 fick vi impulsen att gå ut. Så vi 2 och M åkte in till stan.
Blev etage som vanligt, träffade 3 super roliga killar. När jag säger roliga menar jag verkligen det bokstavligt talat hahahah :D
När det stängde gick vi hem till Al (hahah vi hade jätte kul tom. på vägen) och va taggade på efterfest, blev besvikna när dom sov hahah (:
Så ringde J och vi åkte hem till han. Jag sov kvar och E och M åkte till M och deckade.

Och idag va vi i södertälje och hälsade på (:
ska sova, jobb kl 8 imorn. är trött som ett as!

god natt (shit va långt inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0