gamla tider.

Elin har hittat nån gammal kalender, så hon sitter och skickar datum när vi gjorde det och det.
Det är ändå några år sen, och tiden går så himla fort.

Den 30 september 2005 festade vi i Sävja med A och co. Haha den kvällen spårade lite.
Jackie Brown kom från Sthlm, och det har vi haft många asgarv åt (: osv..

Den 15 oktober 2005 rymde en kompis från ett behandlingshem. Tog sig till uppsala med en av hans kompisar, plankade på bussen ut till oss. Där hämtade vi upp dom på elins lilla moppe hahaha..

Den 19 november 2005 fick jag ett slags anfall. Sov hos elin, hon vaknade att jag låg och slog på henne. Hela kudden va blodig. Så hon och hennes syster fick panik och ringde ambulansen. De hällde i mig sirap hahah.
Sen kom ambulansen, och jag va helt borta. Kom inte ihåg va jag hade gjort dagen innan osv.
De blev bjudna på kaffe hahah ..

Den 28 januari 2006 följde vi med Ellen på nån fest i knivsta.
Inga komentarer, säger bara att du orkar HAHAHAHA ..

 06.

 06.

 06.

Kommentarer
Postat av: Scanner@BDB

Klar fjortispose på sista bilden XD

2009-02-19 @ 15:05:31
URL: http://oscarsblogg.tk
Postat av: johanna

ibland får man göra så hahaha

2009-02-19 @ 16:30:05
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0