fredagens bravader

Jaja det började hemma hos M med V och E, satt där ett tag sen kom hans kompisar så tog vi taxi till B.
Där blev det några öl och shottar. Någon flippade ur, hahaha helt stört!
Senare fick jag, E och F lust och dra till Etage så vi gick till bussen. Jag staplade fram med mina dm klackar, gör värsta vurpan. :O Och det va ju inte lite blött heller, så det gick ju som det gick. Humöret sjönk fört, men blev på topp efter ett tag hahah!
Etage va dunder kan jag bara säga!! hade riktigt roligt igår, massa trevligt folk!
Vid 3 när det stängde kom A och hämta upp oss så åkte vi ut till Alunda, haha fast vi ändrade oss lika snabbt, så vi åkte tillbaka till stan.
Dock hade An hunnit somna på 5 minuter, vilket va synd!

Jag är inte så mycket för att skriva så mycket detaljer, så allt blir lite kort förklarat och ytligt.
Men det blir nog bra det med (;

Vimmelbilderna kan man inte beskriva med något annat ord än hemska hahahahah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0