bra jobbat johanna (:

Idag har jag äntligen hämtat ut min kamera på Clas ohlson, fick en ny. (bra dääär)
Halkade på en jävla isfläck inne på hovet på Chris Brown konserten. Blev riktigt arg, slängde ur mig nån komentar att vem fan lägger is här.
osv osv ..
men nu är det bara det att jag inte hittar minneskortet :o men det ligger väl nånstans här i röran..

Vi åkte till Elins kusin i gottsunda och hälsade på.
Käkade jätte god middag, kyckling, ris och as god sås.
kollade på svanprinsessan med hennes 3åriga son, leka tiger hann jag också med. Nu väntar jag bara på att blåmärkena ska växa fram på knäna hahaha ..
Deckade totalt på slutet.

Så nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig och ta igen helgens timmar..
Det kommer antagligen inte bli så, men jag är jätte trött. .


Kommentarer
Postat av: linda

fyyfan vilkn söt unge !!! :o

2009-02-24 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0