är lantisfester underskattade?

Har ganska precis kommit hem nu.
Har fått lite sällskap här vid datan, katten har krupit upp och lagt sig på bordet :)
Är seg i bokstavligen hela kroppen, lördagskvällen töjde på alla krafter haha ..

Det började med att jag och Viccan åkte hem till en kompis, satt och kollade lite på tre kronor och pimplade vin.
Sen åkte vi vidare till hennes mamma och hälsade på, vilket va jätte trevligt. Där blev det några till glas vin.
Och så åkte vi därifrån till nån fest i Tuna. Jag hade föreställt mig att typ 20 raggare eller något sådans sitter och dricker litervis med öl.
Men fan va fel jag hade den här gången. När vi kör in på vägen ser vi fullt med bilar. Vi går ur bilen och jag skulle göra en lite snygg entre (eller inte hahah) det första jag gör är och halkar och flyger.
Sen stod det massa folk ute?! ja ba jaha varför står alla ute för?
Då visade det sig att huset var proppfullt med folk. Tror säkert det va upp mot 100 pers där. Men jag hade jätte kul iallafall!
Trodde inte jag skulle känna en kotte där, men det dök upp flera kända ansiktet. Så det blev massa dans och trevligt umgänge.

Senare in på småtimmarna åkte vi till nån annan fest. Det va några som hade hyrt nån lokal.
Men där sög det. Va bara massa bråk och skit och jag deckade på soffan ett litet tag, trött som ett as.

Åkte hem till Victor igen och gjorde toast och deckade. Eller jag gjorde det iallafall :)
Jag drog på mig ett antal vurpor också. Klackar, alkohol och is är inte så bra tillsammans. Eller klackar och is utan alkohol är inge vidare för mig hhahah..

Blev inga bilder heller, glömde kameran hos victor..
Dags att börja på min praodagbok som ska va inlämnad imorn (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0