helt sliten.

Hade en jätte trevlig kväll igår :] Blev massa öl inne på Williams. Träffade danne och hans kompisar där,
så jag följde med dom sen när kvällen började gå mot sitt slut.
Drog och drack öl och spelade tvspel? Okej, jag sög!! men det va latch :]

Sov inte en blund i natt. Hade jätte trevligt hela natten.
Han skulle upp 5 och jobba och då var de ingen ide för mig att sova, skulle aldrig komma upp då.
Så när han drog så gick jag till donken och käkade pannkaks frukost.
Virrade runt i Luthagen i 1 timme kl 7 på morgonen, hittade verkligen inte min praktikplats hahahah...
Fast sen löste det sig.

Direkt efter praktiken åkte jag till jobbet och jobbade ett pass. Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller jo det vet jag, krypa ner i sängen och kolla på twilight. Det är grejer det :]




frukost hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0