vivalla = gottsunda?

I lördags satt vi och kolla på fotboll hemma hos Elin och bara tog det lugnt. Sen helt impulsivt följde vi med Ali till Örebro. Vi dumpade Linda i Västerås som skulle till sin kar och vi åkte vidare.
Vi åkte förbi Ängsö (tror det hette så), där sägs det att det spökar. Men jag tror inte på sånt, gör ni?!
Var framme i Örebro runt halv 12, då åkte vi till Baronbackarna. Satt och förfesta lite med hans kompisar, sen åkte vi ner mot stan och det blev utgång. Satin hette stället.
Jag hade jätte kul! Kul och testa någon annan stad än bara Uppsala. De hade en väldigt läskig trappa som nog inte är så populär om man är dyngrak. Själv höll jag på att ramla i den 2 gånger.
Fast krogarna stänger mycket tidigare där, de stängde redan kl 2!!! Så det var ju sämre..


Sen gled vi vidare till en efterfest, det var väl inte världsbäst men ändå helt okej. Vi åkte väl tillbaka till Baronen runt halv 5 kanske. Elin deckade direkt, sötnos (:

På söndagen vaknade jag och var bakfull och hade mensverk. Plågsamt, kan inte komma på något bättre ord, hade så jävla ont haha!!

Vi chillade hela dagen, gick ock käkade pizza som var dö äcklig. USCH!!

Sen tyckte grabbarna att vi skulle åka till Vivalla. Man kan ju inte vara i Örebro utan att åka dit?! Man kan ju inte säga att det inte var som Gottsunda, det va nästan exakt så. Haha lustigt.
Jag hade jätte trevligt, tack för allt!
(blev inga bilder för kameran dog redan i Uppsala)

/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0