tisdag kväll!?

  • Jag blev bokstavligen döödad på gympan hahah .. vi skulle springa (sträckan är inte så viktig (a)
    men jag dog, har nog sveriges sämsta kondition. kanske dags att sluta röka?! Alla mina påbörjade försök slutar inte lika bra ;)
    Efter skolan tog jag bussen ner på stan för att möta min bästaste Mandis. Vi gick till CO. och lämnade in min kamera för 111 gången säkert, och den här gången var det fel på batteriet (trodde de) Så nu hoppas jag att de har rätt =)

    Sen gick vi och köpte hårinpackning (hatar hatar hatar mitt hår, som aldrig växer) och så vidare till Storken. Och det var så himla varmt så vi satt ute =) Där satt vi ett bra tag och hade jätte trevligt. Och många (läs väldigt många) skratt.
    Om någon i framtiden skulle säga Linné cafét skulle jag vika mig dubbel av skratt, för hon påminde mig om en sak som hände för typ 3-4 år sedan som jag hade glömt totalt. Men HAHAHAH jag döör när jag tänker på det!!!

    Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Top model.
  • Det är dunder verkligen!
  • Imorgo är det sista skoldagen den här veckan.
  • Torsdag är det löning, dunder!!
  • fredag, rälsen åker bort snabbare än blixten + utgång

Någonting bra varje dag nu tills söndag ;) Hah!

/ J.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0