tisdag kväll.

Skoldagen gick skapligt fort, fick reda på att jag har matteprov på tisdag. Lagom kul :O
Va och käkade på Cupido med Viccan till lunch, mmh..
Efter skolan träffade jag Julia en snabbis på stan, som jag inte har träffat på 100 år känns det som. Men det va riktigt kul att se henne igen faktiskt!
Gick och fikade med min kontaktperson, sen kom hon på att hon hade glömt och låsa dörren så hon kände sig tvungen att drutta iväg hemmåt ganska snabbt :b heheh ..

Nu på kvällen har jag varit ute och gått lite med Mandana. När vi gick genom Gränby så stog det lite polisbilar där, det va avspärrat och fullt med poliser gick och letade med ficklampor och sånt. . Undra vad som hade hänt..
Sen vid kvarnen stötte vi på Sarah också, så hon hakade på ett litet tag =)

Kommentarer
Postat av: emma

det var ju någon 14 åring som hade blivit misshandlad i gränby trakterna i går morse på väg till skolan ..

2008-10-01 @ 12:44:53
Postat av: Johanna

sv: aa jag hörde det. fast vi kom mitt i den där knivhuggningen fdick jag höra :p hah

2008-10-01 @ 15:32:40
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0