skippa masksnacket =)

Ligger i soffan och kollar på Wild things på tv. Skit kass film, men det är det ända jag roar mig med medans jag väntar på Linda som kommer lite senare.
Tog en rökpaus nyss och då sitter det en liten fågel på våran garageuppfart. Så kommer min lilla granne, som går i 2an. Hon börjar mata fågeln med pinnar.
Jag: ta en mask istället
Grannen: Förut när jag va mindre så såg jag en mask som höll på att krypa ner i jorden så jag ba tog tag och drog i den, så den gick av på mitten. Och alla började skrika men jag ba helt rååcool asså lugna ner er!

Ja, vilken tur att man har rååcoola grannar =) Icke alla som har det!


Kommentarer
Postat av: Emma

låeter lite som beckan det där:p ?

2008-09-20 @ 11:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0