man mår som förtjänat

"man mår som man förtjänar"
Kvällen vart lyckad. Trevligt med väldigt många skratt. Min kära vän har en tendens att bjuda på sig själv utan gränser. Haha jag dör, han är nog världens  roligaste människa.
Det vart Etage för oss senare på kvällen. Det va många trevliga folk där, väldigt mycket Rasbo bor ..
Hm har ni kommit ut nu :) hahah ..
Kvällen avslutades med en löjlig konversation ..

kille: hej
jag: jo hej hej..
kille: känner du igen mig?
jag: ööh nej borde jag det???
kille: ******* från *********, du brukar stå och kolla på mig på etage.

ööhm, det va mer än vad jag själv visste hhaha..
sen fortsatte konversationen till min privattaxi kom :]

/ J.


väldigt osexig pos (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0