lustig komentar av någon

  • "Skönt att du har börjat i hennes klass thaha, hörde att det är massa äckliga finniga mjukisbyxefjortisar också. Bläh ju!"

    Hahaha, var tvungen att småle där! Det där va väl en liten överdrift. Gillar min klass faktiskt =)

  • Nästan ingen i min klass har speciellt mycket finnar faktiskt (vad jag kommer på)
  • Ingen är väl direkt äcklig (om den inte var hemligheter om något speciellt)
  • Vad är det för fel att gå i mjukisbyxor i skolan? Man är där för att lära sig, inte gå på modevisning osv.
  • Fjortisar finns det ju överallt!!

Kommentarer
Postat av: ellen

hon är inte finnig och bär inte mjukisbyxor,

men hon kan själv vara en äcklig fjortis, för de passar verkligen in på henne! plus jävligt irriterad, så jag skulle kunna spy

2008-09-23 @ 19:38:03
URL: http://ellenohlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahha, håller med dig totalt ellen :D

2008-09-23 @ 19:50:06
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0